En solig dag med Maximilians kramar!


Stockholm bjöd på ett underbart soligt väder idag med någon plusgrad
när jag mötte upp Anna och Maximilian för lite tisdagsmys!
Fotot är tagit från Sjöstaden och mot söder med Sofia kyrka på höjden.

Efter lite lek och gåträning i lekparken (för Maximilian) gick vi till café
Spoon för mer prat och varmt kaffe. Maximilian passade på att äta
lite lunch och busa vid bordet, de "lugna stunderna" är över ha, ha!


Sötaste och gosigaste killen som jag är så glad över att få umgås med!

Paketöppning för Maximilian som fick en tröja i färgglatt paket. Som
väntat var papperet mer intressant än innehållet ;-)

Här är M stilla en liten stund så vi kunde ta ett foto. Annars spritter
det i den lilla kroppen hela tiden nu när man kan gå själv. Så söt!

Väl ute igen somnade Maximilian genast och Anna och jag kunde ta
en skön promenad längs vattnet i Sjöstaden. Ingen is så långt ögat
når och sjöfåglarna simmar omkring som om det vore vår.

En vacker svanfamilj med mor, far och två ungar hoppades på lite
mat och hade tur som fick Maximilians överblivna makaroner med
kalvfond. (Hoppas de får äta det!)


Halloj!

Vilken skön dag jag haft idag och vad kan man annat vänta sig när man
får spendera en del av den med sötaste Maximilian och hans mamma Anna!
Efter flera dagar i slapparläge känns det uppiggande med en promenad
i friskt väder och lite motion. Som ni förstår av bilderna var Stockholms-
vädret perfekt idag och jag njuter av att slippa plumsa fram i snö.

Lite smolk i bägaren är väl att någon skitstövel backat (?) in i vår Volvo
vilket resulterat i två stora bucklor....och inget meddelande. Dåligt tycker
jag då alla har försäkring idag och man borde väl ta ansvar för sina
handlingar. Nu får vi punga ut med självrisk för något vi inte orsakat, de
pengarna kunde man ju gjort något roligare för.

Men när allt kommer omkring är det bara materiella ting och inget jag väljer
lägga någon kraft på en längre tid även om det känns surt direkt.

Hoppas ni haft en bra dag med och får en fin kväll!

Kram till alla!
Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Tack för idag vännen, mysiga timmar som alltid och jättetack för den fina tröjan M fick, vi gillar den jättemycket!!!



Tråkigt med er bil, jag som jobbat i branchen länge nu vet att det är mer vanligt än man tror att folk smiter. Hoppas det löser sig ändå!



Ha en fin kväll!



Stor kraaaam

2012-01-03 @ 18:56:45
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Bella

Vilka fina bilder du tagit från er trevliga dag!! Mysigt att få tillbringa några timmar i bästa sällskapet en ledig dag :)



Kramar Bella

2012-01-03 @ 20:00:34
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken mysig dag och vilket väder ni har i Stockholm, här nere är det storm, ösregn och lite snöslask i luften på det ;-)



Saknar ju nästan Sjöstaden när jag ser de fina bilderna, nästa gång SKALL jag vara med :-)



Hoppas vi får till en dejt snart, vi kan väl bestämma när jag är tillbaka i Stockholm? Ha en mysig kväll, massa kramar!!!

2012-01-03 @ 20:21:32
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna S

Mysigt med fikadate med bebisgos!



Jag har använt Photoscape länge men den där ramen hittar jag inte. Vad heter den?



Design... javisst, bara du inte har för höga krav ;).

Vi kan höras på mailen ([email protected]).



KRam

2012-01-04 @ 07:54:10
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Karin

Stockholm är underbaret året runt:)

2012-01-05 @ 04:20:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Johanna

Fina bilder! :)

2012-01-08 @ 21:49:50
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0