Mölle - en pärla

Äntligen kom då solen till Skåne och då hoppade vi in i bilen och åkte på en roadtrip
till mysiga ställen. Första stoppet blev Mölle, en pärla på västra delen av Skåne. Vita
fina hus som klättrar upp för berget, små fiskebodar, båtar och sådär skärgårdsfint så att
man aldrig vill åka därifrån!
 
Vi strosade omkring i den lilla hamnen, njöt av havet och tittade på folket. Ett speciellt
folk som hänger på såna här ställen om somrarna - de som vet hur man njuter!
Där hade jag kunnat stanna lääänge!
 
 
Här hemma har det idag både varit sol, regn, hagel och blixtar och dunder. En bra dag
att fortsätt måla om lilla toan med andra ord, samt att jag dragit på mig en miniförkylning
som gör att jag måste snyta mig heeela tiden...suck. Toan ja, den blir vit överallt, golv,
tak och väggar och sen med lite svarta detaljer gör att den kommer kännas mycket roligare
än tidigare. Tänk vad några burkar färg kan göra!
 
Funderar på att baka en banankaka strax med för att ha på måndag då någon fyller år....;-)
 
Kram och vi hörs!
Ann-Louise
 

Kommentarer
Postat av: Agge

Där är såååå mysigt i mölle.:)
Härligt och gå och strosa.
Ha en skön helg!!!Kramiz...

2012-07-13 @ 20:42:00
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Bella

Mölle ser ut att var en pärla jag missat!! Härliga bilder från ett mysigt ställe :)

Det enda positiva med det här vädret måste ju vara att man får gjort saker hemma som annars hade blivit liggande... Kul med ommålning av toaletten!

Ha en fortsatt skön semester och så får vi hoppas på lite mera sol och värme i nästa vecka!

Kramar Bella

2012-07-14 @ 22:54:03
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Suanne

Härliga bilder som du tagit, ja visst är Mölle vackert :)

Kram

2012-07-15 @ 10:25:43
URL: http://gronanyanser.blogg.se
Postat av: christin

Vad supermysigt det ser ut! :) Kram

2012-07-15 @ 14:49:43
URL: http://christinsshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0