Så har man då fyllt år igen!

I går fyllde jag år och för att fira det bjöd maken mig på restaurang J i söndags.
Vännerna R & V var också med och vi hade det riktigt mysigt ute vid havsbandet.
 
Hade solen varit framme hade jag gärna druckit ett glas rosé sittandes i en av dessa
stolar och tittat på alla fina skärgårdsbåtar som passerar, stora som små!
 
Ja jag är ju lite tråkig kanske men körde på säkra kort vad gällde maten. Toast Skagen
tillförrätt och Caesarsallad till huvudrätt. Skagenröran var ljuvlig men salladen hade fått
något för mycket dressig på sig!
 
Innan vi åkte vidare mot bio tog vi en promenad längs bryggorna. Man ser Stockholm i
bakgrunden om man försöker ordentligt ;-) Hade min nya silkesblus på mig och den var
riktigt skön. Älskar mönstret och färgena på den. Så annorlunda att det kunde bli fel...
men just på denna blev det rätt. Tycker dock att den passar ännu bättre till slitna jeans!
 
Vi såg den nya svenska filmen "Cockpit" med Jonas Karlsson på bion. Ganska rolig
svensk film faktiskt och herr Karlsson och Björn Gustafsson är bra som vanligt! Så mitt
tips för en regnig sommardag - gå och se den!
 
Idag har jag strosat på söder hela dan. Först i strålande sol och sen i hällande regn. Har
tagit mig igenom mååånga Secondhandbutiker men inte gjort några fynd. Hade rätt kul ändå!
 
Hoppas ni mår bra vad ni än gör, jobbar eller är lediga!
 
Kramar
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agge

Ja då får man ju säga Grattis i efterskott!!!:)
Fina bilder...:)
Jag har börjat följa dig på instagram nu.:)
Ha en skön vecka!!!Kramiz...

2012-07-17 @ 22:26:51
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Bella

Grattis i efterskott fina du!! Ser ut som du firades på bästa sätt :)

Hoppas du har sköna lata dagar trots det trista vädret!

Kramar Bella

2012-07-23 @ 21:52:14
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: william & Louise

maten såg god ut:D

2012-09-02 @ 23:02:43
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0