Jag & Jaclyn & Sommarlov






Jag och Jaclyn trivs väldigt bra tillsammans märkte jag idag. Dock
blev hon lite tilltuffsad och skrynklig innan vi fotades ihop men vad
gör det. Då matchar vi ju varandra ha ha!

SOMMARLOV

SOMMARLOV

SOMMARLOV

....
ja kanske inte riktigt sant, men idag hade vi skolavslutning så eleverna
är väck och kvar är vi flitigt arbetande lärare. Vi arbetar några dagar till innan
det riktiga sommarlovet börjar för oss.

Som vanligt är det rörande vackert med "Den blomstertid nu kommer" och
annat fint barnen framför och lite sorgligt att säga "Farväl och lycka till"
9:orna går. I kväll väntar BALEN med stort då centrumet stängs av för att
förvandlas till mingel och dansplats. Jag ska strax rigga om och hoppa i
nästa klänning för att få ta del av prakten och fraset i balklänningarna.

Dagarna som kommer nu är fullspäckade med jobb och en massa skojigheter!
I morgon ska vi efter arbetet åka chartrad skärgårdsbåt med mat och dans
och sen hejja på Sverige i fotbolls-EM. Lördag träffar jag girlsen med min vän
Lena från Bryssel för boule, uppdatering, mat och bubbel!

Söndag har jag date med min son...vi ska provtvätta i hans tvättstuga (han
ska lära sig själv!) och städa hans lägenhet då han inte har nån dammsugare ännu.
Finns inte högst upp på hans prioriteringslista och han väntar på en han har fått!

Måndag efter jobbet ska jag och mitt lite större arbetslag ut på stan igen, äta gott,
skratta massor och fira in sommaren!

Undrar just hur mina fötter ska klara detta då de redan nu känns ömma efter
dagens klackar! Men man får väl dansa barfota om sommaren, eller hur?!

KRAM
AnnLouise


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad vacker du är.. Åhh njut till max av alla roligheter och lev livet..:) Kram

2012-06-14 @ 19:23:00
URL: http://smastadensvardagsliv.com
Postat av: Katja

Jättefin är du i din nya klänning!!

Kram

2012-06-14 @ 21:24:48
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Marie

Vad fin du är AnnLouise!
Klänningen är verkligen "du"!
Grattis till sommarledigheten, hoppas det blir lite sommarväder snart oxå. Jag jobbar en vecka till sen får jag min efterlängtade och välbehövliga semester.

Kramar Marie!

2012-06-14 @ 21:55:59
URL: http://Sjovretenblog.se
Postat av: Marika

Ljuvliga foto, du är jättevacker i klänningen önskar dig en härlig sommar. 👍❤

2012-06-14 @ 22:06:44
Postat av: Marita

Vackra du i vackra klänningen!!!! Jag fullkommligt älskar min,underbara klänning. Grattis till sommarlov. Kram

2012-06-14 @ 23:43:30
Postat av: Marie Mansfield

Du är jättefin i klänningen!

Kram

2012-06-15 @ 10:28:52
Postat av: AnneMarie

Vad vackra foton på dig, du passar verkligen i den underbara klänningen!
Soliga hälsningar från Karlstad!
/AnneMarie

2012-06-15 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0