När man släpper en son



Att släppa taget om en son är en ny upplevelse. Idag flyttade Oscar till egen
lägenhet, inte så långt bort men ändå. När man haft honom nära i 20 år så
känns det riktigt, riktigt märkligt att han nu bor någon annanstans.

Känslan går inte att beskriva, som om man inte fattar det riktigt men samtidigt
förstår så himla bra vad det handlar om. Jag är lite ledsen för min skull att dessa
år gått så fort men samtidigt så otroligt glad för hans skull.

Minns så väl min egen känsla när jag såg mitt namn på ytterdörren till min lägenhet.
MIN, bara min!! De åren var bland de roligaste i mitt ungdomsliv och i ljust minne
bevarat och jag önskar Oscar att han också får minnen han kan bära med sig resten
av livet!



Dagen annars har varit skoj. Har åkt runt och köpt fina saker till Oscar, varit i hans
lägenhet och piffat och nästan själv velat flytta in ;-) Nu ska jag hoppa i myskläderna
och senare fixa i ordning tapas till lördagsmiddag. Är sååå sugen på chili och vitlöksfrästa
räkor....jag som aldrig gillat skaldjur har fastnat för detta. Och så klart den goda
färskosten med ananas och nötter som jag haft cravings för sen förra lördagen hos Anna!

Önskar alla en fin helg, även om regnet öser ner och temperaturen är allt annat än behaglig!

Kram
Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vet hur det känns vännen :(

Kraaam

2012-06-03 @ 07:31:04
URL: http://grönanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0