Sommarfesten

Oj oj oj säger jag bara! Vilket härligt gäng jag arbetar med! Idag känner jag mig lite
tagen och sådär "dagen-efter-trött-men-med-ett-leende-på-läpparna-skön" när jag skrotar
omkring inomhus i ett regnigt Stockholm. Och inte ens regnet får bort mitt leende!

I går hade vi sommarfest på den chartrade båten Riddarholmen som tog oss runt i
Stockholms skärgård i strålande sommarväder under flera timmar. Mumsig buffé, drycker
av olika slag och en DJ som fick upp alla på dansgolvet så hela båten gungade. Helt
galet kul och känns som om det är "once in a lifetime" man får uppleva något sådant!
Underbara kollegor som bjuder på sig själv och en ledning som helt ohämmat festar
loss och får oss alla att må bra. Sånger, sketcher och galna upptåg blandas med
kloka ord, kramar och en vi hör i hop-känsla.

Sen hann vi med både fotboll-EM, mysiga barhäng, promenad genom den vackra
sommarnatten, mer kloka ord (och lite svammel också) innan vi avslutade kvällen
Himlen därtill, baren högt upp i Skrapan innan vi skiljdes åt. På måndag är
det dags för mig igen att få hänga ute i sommarstockholm med de allra bästa delarna
av detta gäng. Jippie!

Men först.....en utekväll med girlsen, bubbel, boule och förhoppningsvis en massa skratt!
Bara flyta med när livet är som bäst. Ja, jag mår bra och jag har skitkul!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken härlig kväll det låter som du hade igår, din glädje och ditt välbefinnande lyckas du verkligen förmedla i inlägget :) Njut när tillfälle ge, det är helt rätt livsfilosofi!!

Hoppas helgen har fortsatt på samma sätt :)

Kramar Bella

2012-06-16 @ 19:14:50
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Agge

Härliga bilder!!!!:)
Ser ju väldigt trevligt ut.:)
Kramiz..

2012-06-20 @ 22:05:09
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: cecce

Vilket härligt gäng ni verkar va! Ovärderligt!:-)

Hoppas du får en riktigt fin midsommar nu! Här i skåne har de utlovats regn. men vad sjutton! Vi firar loss ändå!

Kramar!

2012-06-21 @ 23:02:52
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0