Kalaslördag



♥ God kväll ♥

Precis så är det här just nu - En god kväll och Go'kväll med Ebba von Sydow i rutan.
Gillar att titta på det programmet om jag är hemma och se vad Ebba har på sig, vad
de lagar för mat eller bakar, mode och pyssel! Ebba har bra klädsmak enligt mig och
bär ofta klänningar jag lätt hade haft på mig också!

Idag har vi firat barnens två kusiner och blivit bjudna på både matpajer med sallad
och kaffe med tårta, bullar och kakor! Mums, vad gott det är när man är bortbjuden!
Senare väntar "Andra chansen" och det ska bli spännande se hur Sverige röstar. Går
Ranelid direkt till final tro, han har ju fått lite draghjälp i pressen under veckan som gått.

Håll tummarna för att Globen håller i kväll för Oscar är där på Avicii-konsert!

Må så gott!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva H

Det gör jag med att ställningarna setts över extra idag ,då min son också är där. Det såg gott ut med jordgubbstårta, smaka det idag med söt?

2012-03-03 @ 19:49:54
Postat av: Ann-Louise

Eva: Om det smakade!!! Konstigt att allt är gott när man blir bjuden.

Jag har vant av mig mycket onödigt smaskande men nån gång får man njuta lite!



Trevlig kväll!

2012-03-03 @ 20:04:04
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

åååh, den tårtan såg smarrig ut :) Hoppas den smakade bättre för dig än semlan gjorde!! Äter du fortfarande inga sötsaker ?



Hoppas din vecka börjat bra!



Kramar Bella

2012-03-05 @ 19:39:46
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Åh vad god och somrig den såg ut!

Jag håller med ang. Ebba, hon har ofta snygga kläder.



Din rosa blus/tunika nedan var väldigt söt, var har du hittat den?



Kram

2012-03-06 @ 13:10:59
URL: http://radhusdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0