Lite rosa


Just nu har vårt matsalsbord fått en rosa touch. Tulpaner i ny vas
från MIO möbler, rosa Kivilykta och rosa ostronfat från Mateus.
De svarta och vita äggen från Serholt köpte jag idag på Village men
kloten hade jag sen tidigare!



Halloj!!
Så var den ljuvliga helgen slut och vecka 13 väntar oss med nya äventyr,
stora som små. Att stanna upp och tänka till och vara tacksam istället
för ledsen över att söndagen snart är slut behöver jag påminnas om ibland!

I går var jag och strosade på Söder i några timmar. Mitt huvudmission var
att köpa en speciell grafitpenna till min Kroki i en liten konstnärsbutik
det började jag med. Sen var det så mysigt att passa på att i godan ro
botanisera i alla secondhand-butiker på jakt efter nya fynd.



Idag har jag mest tagit det lugnt. Tog en liten promenad i solen och
köpte påskliljor till mina krukor som hänger på väggen till entrén.
Helt underbart att våren är här nu och utemöblerna på plats!!

Nu önskar jag alla en fin vecka!

Kram från Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Marie Mansfield

Det ser alltid så mysigt och hemtrevligt hemma hos er! =)



Kram

2012-03-25 @ 23:47:14
Postat av: Ann-Louise

Marie: Tack vad gullig du är!!

Du måste komma hit och hälsa på snart!!

Kram/ Ann-Louise

2012-03-25 @ 23:56:10
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hej vännen, det var 100 år sedan och jag kikar in här nästan dagligen men kan inte kommentera från min iPhone och har helt enkelt inte suttit mycket med datorn de senaste veckorna (vilket i och för sig är skönt med samtidigt lite trist då konsekvensen blir att jag inte lämnar något avtryck hos er som jag bryr mig mest om) och jag hoppas att allt är bra med dig! Det låter som du har haft en skön helg och härligt att du fortsätter blogga även om du tar små pauser mellan varven, helt rätt tycker jag om du känner dig lite trött på bloggandet i perioder, för egen del har jag släppt alla krav och då känns det så mycket lättare igen!!! Bloggar mest från min iPhone och det kanske inte blir världens roligaste inlägg och de snyggaste bilderna men för mig som behöver träna på att släppa kraven är det ett stort steg och det känns gött :-)



Hoppas att vi kan ses snart, nu när våren kommer blir ju allt så mycket enklare! När är det du åker till New York? Jäkla lyxbrutta ;-)



Sov sött och vi hörs, kraaaaaaaam!!!

2012-03-26 @ 22:49:31
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0