♥ Oscar ♥ 20 år idag!


Oscar med flickvännen Bellas studentfest härom veckan!

Min känslomässiga tripp fortsätter även denna helg då mitt yngsta barn
fyller 20 år. 20 år sen den fina majdagen då du såg dagens ljus för första
gången på Nacka BB. Snabb redan då och efter ett par timmars hårt arbete
fick vi möta dig, att du var en grabb visste vi redan men att få se dig var
helt underbart. Vi bara skrattade efter förlossningen då vi knappt fattat vad
som hänt - att det kunde vara så enkelt att föda barn!!

Sen fortsatte du att vara enkel medan du växte upp. Nöjd som oftast och med
ett stort behov av kramar och närhet har vi sett dig formas till en kärleksfull
och förnuftig kille som hela tiden är på språng, som vill hinna allt och vara
överallt. I mina ögon är du perfekt!

Nu är det bara 25 dagar kvar innan du flyttar hemifrån. Dig som jag har haft i
min närhet dag som natt ska jag nu släppa och låta dig prova dina vingar.
Att jag kommer att sakna ditt gitarrspel, ditt spring i trappen, kladdiga rester
i köket och illaluktande hockeykläder är denna veckas (detta års) understatement!


GRATTIS Oscar - Jag älskar dig!


Mamma


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till sonen!

Jag det är en tuff tid när barnen lämnar och flyttar ut men efter ett tag blir det ganska lugnt och skönt...nu är det bara mannen och du och det kan vara mysigt. Det hade jag sett fram emot men det blev inte riktigt som jag tänkt mig :( Jag går vidare och hoppas finna någon som kommer att älska mig igen. Kram på dig

2012-05-06 @ 12:33:01
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag får tårar i ögonen av ditt fina inlägg. Hur ska man fixa en sådan separation??? Jag kan känna din känsla ända hit. Kram!

2012-05-07 @ 12:57:39
Postat av: Alexandra

Hoppas du får något lika fint nu på mors dag :)

2012-05-07 @ 15:22:50
URL: http://www.happygift.se
Postat av: Bella

Stort grattis i efterskott till sonen!! Hoppas han fick en riktigt bra födelsedag och tänk att han ska flytta hemifrån :) Det måste ju bli separationsångerst, 20 år är en låååång tid, men samtidigt måste det vara fantastiskt att få se sitt barn växa upp från lite pojke till en fin och mogen vuxen man.



All lycka till Oscar och så hoppas jag du haft en bra start på dagen!



Kramar Bella

2012-05-07 @ 21:01:10
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Zandra ☆

Stora killen! :-)



Ja visst går tiden fort nu, och det är ju nu man vill stanna upp och njuta av våren och sommaren. Men än så länge har vi ju "allt" framför oss :-) Den karamellen får vi suga på ett tag till iaf :-)



Ha en härlig helg!!

Kramar

2012-05-11 @ 08:39:18
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0