Trä(d)skor i kork





Mina fina secondhandfyndade skor som jag försökte beskriva i förra inlägget som
Rosa Kork och Nitar.



Halloj!
Idag har vi haft en härlig försommardag här i Stockholm och jag har försökt vara
ute så mycket som möjligt. Är glad över att jag använde solkräm idag för annars
hade jag nog haft en öm hy just nu. Nu ser jag mest brun ut bara och det tackar
jag för!

Hela familjen har haft en hemmadag idag och bara myst men fram emot eftermiddagen
åkte vi till minigolfbanan nära oss för årets första runda. Gud så kul det är och som den
trevligt ödmjuka människa jag är så tar jag jumboplatsen för jag klarar av den....

Önskar er alla en fin söndag så hörs vi igen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Vad härligt att du blivit brun, det har INTE jag, blek som ett lik ;-) Men får ladda upp med solskydd så ska jag arbeta upp en fräsch bränna snart ;-)



Ja det ska bli jättemysigt att du vill komma över och mysa med Maximilian och mig och så heja på Loreen, för till finalen måste hon ju gå, annars är det något fel på tävlingen!



Du får komma när du vill, men mellan 18-19-tiden? Eller är det för tidigt? Eurovision börjar kl 21. Vad tror du? Du behöver inte ta med dig något, bara kul att du kommer hit! Jag fixar lite mat och sånt, du gillar inte skaldjur va? Så jag inte klampar i klaveret och bjuder på saker du inte gillar. Vore ju trist :-)



Ska också kolla på OlaConny & Morgan, haha!!!



Stor kram

2012-05-21 @ 18:58:52
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0