What's up?

 
   
 
 
 
 
Hej alla fina!
 
Här är det fortfarande lite bloggtorka men ville titta in och hälsa på er. Instagram
är ju det som passar mig bäst just nu och här ovan får ni ett smakprov på vad jag
pysslar med om dagarna.
Har just haft en skön helg och lov med en hel del "hämta kraft" dagar men också
träff med Anna och Maximilian och de roliga tjejerna Caroline och Cecce.
 
Jag och Maximilian läser bok - härliga unge!
 
 
Vi gjorde Stockholm igår med shopping på Svenskt Tenn, fika, champagne på
Gondolen och sen middag och lite spontandans bland häpna 25-åringar ;-) Än
kan vi skaka rumpa och tänk vad bra man mår av att umgås med härliga människor!!
 
 
Caroline & Jag & Cecce - Brunetter vimlar på stan!
 
Nu laddar vi för en ny vecka. Tyvärr känner jag mig hängig och febrig....ingen bra start.
 
Tusen Kramar
från
Ann-Louise
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0