På mitt sätt

 
 
Hur snyggt är inte detta?! Emma har valt ut sina favoriter hos Creative Lounge och
mina ögon drogs direkt till denna outfit. (Bilden är från Emmas blogg). Klickade så klart
inpå webshopen men sen föll det hela när jag såg priset. Denimkavajen kostar 2999:- och
för mig är det lite för mycket tyvärr. Men ni som kan -klicka er in och köp för tusan!
Håll med om att det är snyggt (åhh blusen med!!) så snälla, snälla någon skicka till mig!
 
 
Under tiden jag väntar på att Umeåtjejerna skickar paketet till mig :-) hittade jag ett bra
alternativ på HM. På rea dessutom så nu kan jag använda pengarna jag sparade i Paris
istället! Ska nämligen möta våren där om två veckor!
 
Här har vi annars ett trist väder idag med regnskurar från och till. Just nu skiner det upp
lite och jag hoppas på sol i morgon. Snön har iallafall fått stryka på foten och snart har
vi barmark igen! Som jag längtar!
 
På lördag ska jag träffa Cecce igen och gå med henne på Lakritsfestivalen. Lite lustigt
faktiskt då jag verkligen inte gillar lakrits, men då jag gillar Cecilia blir det skoj ändå!
Tror även att Caroline möter upp oss sen för ett glas och middag på stan sen! Skoj, skoj!
 
Nu dags att brassa middag!
KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Åh, perfekta budgetalternativet! Supersnygg!

Svar: Eller hur! Värd sina 200:- alla gånger!
Ann-Louise

2013-04-16 @ 19:24:48
URL: http://www.attvaranagonsfru.se
Postat av: Bella

Vilket bra budgetalternativ du hittat till den fina kavajen :)

Laktris är inte min grej heller, har aldrig gillat det, men jag hade mer än gärna gått på mässa med Cecce. Hoppas ni får en toppendag och en trevlig kväll med Caroline!

Nu blev jag avis, en resa till Paris om två veckor, såååå härligt för dig :)
Kramar Bella

Svar: Ja nu börjar jag längta efter min resa!!Kramar
Ann-Louise

2013-04-16 @ 20:35:15
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Eva

Kan instämma att det är mitt sätt också.

2013-04-16 @ 21:57:34
Postat av: Eva

Jag vill tipsa dig om att LAGER 157 har webbutik. Just nu har de så finna blusar av Bondelid för 150kr som skulle passa bra till din jeanskavaj. www.lager157.com
Ha det gott.

Svar: Tack för tipset, det måste jag spana in!
Ann-Louise

2013-04-17 @ 13:55:53
Postat av: Tina

Vilket fynd o bra mycket plånboksvänligare, även om lyxvarianten är supersnygg. Jag som älskar lakrits hade gärna hängt med er på festivalen....o sen hade jag gärna gjort Paris, en underbar stad att möta våren i. Kramisar Tina

2013-04-18 @ 19:43:23
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Cecce

Å jag gillar dig!!
Ses i morgon! Lovar käka.lakrits för oss båda!

Kram!!

2013-04-19 @ 14:01:45
URL: http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0