Att mötas för första gången

 
       Célines och mitt första möte var kärlek vid första ögonkastet! Så söt!!!!
    Anna bjöd på en härligt fräsch sallad med bresola, fetaost, rostade pinjenötter m.m....
     ....och till kaffet smaskade vi på kladdkaka med jordgubbar och grädde. Mums!
Maximilian skojade till det med maten och stoppade spaghettin i flaskan istället för i munnen!
       Anna trivs man med!! Jordnära och fin och supersnygg tvåbarnsmamma!
        Céline - 15 dagar gammal och den snällaste bebisen jag träffat!
  Mysigt värre har jag haft det. Att få rå om dessa små liv en stund gör en lycklig länge!
 
Önskar alla en fin kväll!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Agge

Åhhhh så avis jag blir på dig.:)
Bebismys åhhhhh...jag vill oxå.:)
Kramiz....

Svar: Ja, det gäller att passa på när man får chansen att träffa så små!De är helt underbara!

Stor kram!
Ann-Louise

2013-02-20 @ 20:32:31
URL: http://farmoragge.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååååh verkligen helt underbara bilder <3 Stor kram

Svar: Tack Emma!Kram
Ann-Louise

2013-02-20 @ 20:58:12
Postat av: Bella

Åååh, så fina bilder på dig o de söta små barnen, visst lever man länge på ett besök med barn och trevlig vänner!!

Ha ett fortsatt bra dag!

Kramar Bella

Svar: Tack!Ja de är så söta och ger en så mycket glädje!

Kramar
Ann-Louise

2013-02-20 @ 22:17:36
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Ida Nilsson

Vilka härliga små troll! :)

Svar: Ja, såååå söta!!
Ann-Louise

2013-02-24 @ 17:55:29
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0