Tid för mig själv

 
                                                                         Nyfriserad
 
 
Hallo!
 
Ska försöka knåpa ihop några rader då det var några veckor sen sist. Snön
dalar ner från himlen denna februaritisdag som så många dagar förut och jag
börjar verkligen bli less på vintern nu. Rent statistiskt brukar våren nå södra
Skåne kring den 20:e och mellansverige en månad senare, så nu får det väl
vara nog med snö, eller vad säger ni?
 
Jag är hemma och vilar efter en planerad operation som gått bra och nu märker
jag att jag börjar bli uttråkad, läs piggare, för nu börjar lusten att göra om, förändra
och pyssla infinna sig. Har just kastat bort de sista amaryllisarna från julen och
ändrat om lite här och där. Man märker tydligt att ljuset är på väg tillbaka och att
dagarna är längre, men med det ser man också de delar av hemmet som man
"glömt bort" under den mörka perioden. Blir väldigt synligt när man går hemma och
skrotar på dagtid, annars är det mörkt innan man kommer hem.
 
Nu ska jag trotsa vädret och ta en tur till livsmedelsaffären. Blir middag i ensamhet
idag så jag kan välja precis vad jag vill!!
 
Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vad snygg du är i håret och vad långt det blivit!
Min egen blogg har jag lagt på is, men jag läser
fortfarande här och följer dig på instagram :))
Ha ett skönt sportlov! Kram Marie
(sjövretenblogg/feelgoodcorner)

Svar: Tack Marie!Ja det här med bloggen går upp och ner. Ibland känns det skoj och ibland inte. Men vi möts ju på Instagram!!
Stor kram!
Ann-Louise

2013-02-22 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0