Lovisa Burfitt

Renault Försäkring har anlitat modetecknaren Lovisa Burfitt för att designa
företagets annonser. Dessa är från höstens kampanj "Skräddarsytt". Lovisa
är en favorit hos mig så klart jag blev glad när jag via bloggen Trendenser
fann länken till att fånga dessa bilder.
 
Har ännu inte bestämt mig för var och hur de skall användas. Kanske köpa någon
läcker wasitejp och helt enkelt tejpa upp dem. Lite snyggare än på dessa foton, nu
satte jag upp dem mest för att visa er.
 
Gillar det enkla, nästan naiva, men ändå fulländade i hennes illustationer.
Svart mot vitt funkar ju alltid enligt mig!
 
 
God morgon!
En härligt solig morgon denna söndag i Stockholm. Har varit ute på en kortare
promenad och det biter lite i kinderna av kylan, men vad gör det när solen
äntligen visar sig!
 
Dagen blir lugn här hos oss. Har tänkt kika runt på resesajterna för att få
inspiration och uppslag för några resor. Har en resa till Bryssel inbokad i
början av maj fär att hälsa på min bästa vän och ska även göra några
dagsutflykter därifrån. Paris, Amsterdam, Lille, Antwerpen, London...
ja vi får se vad det blir. Perfekt att utgå från Bryssel där man lätt når dessa
ställen efter någon timme på tåget.
 
Planerar också för Mexico, tror vi, till nästa jullov. Man blir ju galen av längtan
när man surfar runt för uppslag. Någon som har bra tips om de bästa ställena
att åka till? Man bör ju boka snart även om det känns helt galet långt bort i
framtiden då man just avslutat en jul och nyårshelg.
 
Önskar alla en fin vecka!
 
Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är bilderna fina!!!

Härligt att planera resor, att drömma och längta är ju del av glädjen med att se sig om i världen. Jag gillade ju Kuba starkt när vi var där förra våren, men jag vet att mina chefer var jättenöjda med sin resa till Mexico och gärna åker tillbaka så fortsätt surfa runt :)

Ha en skön söndagkväll!

Kramar Bella

2013-01-13 @ 18:52:38
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Bella

Hej igen,

Tänkte kolla med dig om du möjligtvis har kvar filerna med de högupplösta bilderna, missade när de fortfarande låg uppe. Vore jätte tacksam om du i så fall ville dela med dig och maila mig dem på.

[email protected]

Kramar Bella

2013-01-13 @ 18:57:43
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Milla

Du har så fina naglar jämt och jag har gjort gelénaglar men dom börjar lossna redan efter en vecka och det är inget kul! Har du akryl eller gelé

2013-01-18 @ 21:19:24
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: cecce

Jättefina bilder!!

Hann inte med att ringa dig när jag var i Sthlm:-( Hade dig tankarna och hade såklart gärna träffats men...ja, i och med att barnen var med så blev det som det blev. Vi hade i alla fall fina dagar om än intensiva och jag ser fram mot att åka själv nästa gång:-)
Hoppas allt är bra med dig och att läkarbesöket gick bra.....
Längtar tills vi ses!

Kram Cecce

2013-01-26 @ 00:04:01
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Marie Mansfield

Saknar dina uppdateringar! :)

Vi ses på kalaset hos Lena!!
Kram

2013-01-26 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0