Fjäderholmarna

 
Lördag och strålande väder så vi bestämde oss för att åka ut till Fjäderholmarna -
Stockholms närmaste ö i skärgården. Det går båtar från city varje halvtimme.
 
Åker längs med Strandvägen...
 
sen Djurgården och Gröna Lund med den nya häftiga slänggungan!
 
Sen är man framme vid kajen på Fjäderholmarna. En sån idyll så nära storstan!
Jag tänker varje gång på Tjorven, Pelle och de andra på Saltkråkan för miljön på
denna ö är precis likadan! Titta så får ni se!
 
 
Nu sitter jag i soffan och försöker heja fram Sveriges fotbollsdamer i EM. Det står redan
0-3 till dem så det verkar funka idag! I morgon väntar lite sämre väder vilket passar bra då
jag behöver fixa lite inför min kalasbjudning på måndag. Ja jag fyller år, fast på tisdag!
 
KRAM
 
    
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agge

Vilka härliga bilder!!!:)
Kan man få dig som guide nästa gång man åker till Stockholm??:) Hihihi...
Ha en skön kväll!Kramiz..

2013-07-14 @ 20:23:45
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Postat av: Tina

Härliga bilder från vårt vackra sommarsverige. Kramisar Tina

2013-07-14 @ 21:52:36
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Bella

Stort grattis fina Ann-Louise!!

Hoppas du firats på bästa sätt :)

Så fina bilder du visar från vackra Stockholm, jag har faktiskt aldrig vara i huvudstaden på sommaren, bara höst o vinter. Tjatar på sambon varje år att jag vill åka ut i skärgåden och se staden i sommarskrud, men det har varit svårt att slita honom från båtlivet här på Västkusten o i sommar arbetar han så jag satsar på nästa år :)

Ha det gott i sommarvärmen o njut av din ledighet!

Många kramar Bella

2013-07-16 @ 19:49:32
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0