Skirt rosa

Stjärnflocka i Ekollonvasen från Svenskt Tenn.
Eiffeltornet i miniformat påminner om min resa till Paris tidigare i vår.
 
Hej på Er!
 
Regnet formligen öser ner här i Stockholm idag och det är både skönt och trist samtidigt.
Skönt då man kan skrota omkring inne utan dåligt samvete, men trist då vi är bortbjudna
till sommarnäste i skärgården i kväll. Blir nog trevligt hursom men hade varit mysigt att
sitta ute i sommarvärme.
 
Dagarna går snabbt när man är ledig och jag försöker mota bort känslan av att halva
sommaren snart gått och att jag inte hunnit med hälften av vad jag planerat, Borde
ta tag i en del fix här hemma men får inte tillräckligt med lust för att börja......
Har man sen något planerat nån gång under dagen fungerar jag så att jag mest går
och väntar på det och då får det bli den dagens stora händelse.
 
På fredag arbetar maken sista dagen och sen blir det en hel del skoj som vi planerat.
Resor hit och dit men även nån vecka hemma. Tur barnen är stora nu och sommarjobbar
och kan hålla ställningarna här hemma medan vi åker land och rike runt. Ångermanland,
Gotland och Santorini ska få besök av oss snart och det ser jag fram emot!
 
Hoppas ni mår bra och njuter av sommaren!
KRAM ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0