Chair

 
Minichair i koppar från House Doctor
 
 
Jisses vad varmt vi haft det i Stockholm idag. Ja, jag klagar inte men helt plötsligt
är det högsommarvärme deluxe. Vaknade tidigt idag och åkte in till city för att titta
lite. Hamnade på loppisen på Hötorget, köpte en handkolorerad insektstavla och
en gammal röd plåtburk i industristil.
 
 
Tog mig sedan in i PUB-huset för att svalka mig lite och spana in det fina som finns
från House Doctor, R.O.O.M och Systrarna Voltaire. Blev så glad när jag såg att de
sålde den söta miniatyrstolen i koppar som jag spanat på i någon månad. Så klart att
den fick följa med hem :-)
 
Väl hemma har jag påtat i trädgården, ätit middag ute och emellanåt svalkat av mig
inomhus. Nu väntar en skön söndagskväll med jordgubbar och mjölk! Föredrar grädde
men har ingen....och figuren behöver ingen heller! Blir nog svårt att sova i natt då vårt
hus blir varmt och jag vågar inte sova med öppet fönster. Inte på grund av bovar utan
av rädsla för dierse kryp som kan ta sig in....ändå köper jag en tavla med kryp på....!
 
Önskar alla en skön vecka, en kort sådan då Nationaldagen är på intåg, sen klämdag
och till helgen Prinsessbröllop här i stan! Lovely!!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken fin liten stol, förstår att den fick följa med hem. Vi hade också jättevarmt och kvavt här igår men idag är lite lite mer skön luft ute så jag sitter här i solstolen och försöker få lite färg på min bleka kropp.Hoppas allt är bra med dig och snart får du ju sommarlov....härligt :))

Kramen

2013-06-03 @ 11:05:31
URL: http://gronanyanser.blogg.se
Postat av: Bella

Vilken fin stol! Kul att koppar har blivit så modernt igen, det mesta kommer ju igen i inredning om än i ny tappning. Gamla kopparkittlar är ju inte det hetaste, men mycket annat fint i kopparfärg finns det just nu :)

Visst är det skönt med kortvecka, jag har tagit semester på fredag och det ska bli så skönt!

Ha en riktigt bra vecka och njut av högsommarvärmen!

Kramar Bella

2013-06-03 @ 21:42:39
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Tina

Underbar liten stol. Här är det full fart mot en kommande student på fredag, så nationaldagen kommer väldigt lämpligt. Det blir ett firande i köket där maten skall fixas till buffen. Ha en härlig kortvecka. Kramisar Tina

2013-06-03 @ 21:50:54
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Carro

Hej!
Åh vilken fin klänning i tidigare inlägg. Var har du köpt den?
Tack för en trevlig blogg, trevlig helg!

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir!Klänningen är jättefin och köpt på Lindex, så kolla där!
Ha en fin helg själv!
Kram
Ann-Louise

2013-06-05 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0