♥ Madeleine & Chris ♥

 
Drottning Silvia & Kung Carl-Gustaf
 
Hej!
Ja, jag åkte in som ni ser och det ångrar jag inte! Massor av människor på stan idag
såklart men jag fick en bra plats för att invänta brudparet. Solen gassade och känslan
speciell men hjärtlig bland folket som trängdes för att få en skymt.
 
Jag kanske är lite galen som väntar flera timmar stående för några korta ögonblick men
då är jag gärna det. Tre kungliga bröllop lär jag med säkerhet hinna med, nu har jag varit
på två, one more to go!!
"Störst av allt är kärleken"
 

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Godkväll vännen och tack för senast, det var härligt som alltid att ses och tiden flög förbi!!!

Vilken mysig dag i kärlekens tecken, jag hade gärna gjort dig sällskap om jag inte njutit av livet i Wien i helgen :-)

Dags att boka in en ny dejt snart så att vi har det inplanerat, vore kul att göra en sightseeingdag i Stockholm i sommar tycker jag, att vara turist för en dag i sin egen stad... Vore inte det mysigt???

KRAAAAM

2013-06-11 @ 19:36:48
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se
Postat av: carina

Vilka hörliga bilder

2013-06-11 @ 21:32:37
Postat av: carina

Härliga ska det ju vara

2013-06-11 @ 21:33:48
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0