Prinsesslördag!

 
Lupiner och hundkex blandat med annat som växer i dikesrenen ni i juni är det vackraste!
 
 
Äntligen har vi bytt ut vår trista utemöbel till en smäckrare vit. Så mycket bättre blev det!
 
Vita konstrottingfåtöljer, vitt stålbord och svartvit bastmatta. Nu fattas bara fina sittdynor!
 
 
Happy Lördag!
 
Prinsessbröllop idag då Madeleine får sin Chris O'Neill och sol, även om molnen börjar hopa
sig över huudstaden just nu. Sitter i valet och kvalet om jag borde åka in till city och ta del av
den kungliga glamouren på plats eller stanna hemma i soffan och titta på tv. Tror det lutar åt
det senare då jag känner mig lite slö idag och tvekar även pga molnen. Varför kriga bland alla
människor för att bara få en skymt, tänker jag ena minuten.....men jag var där när Victoria gifte
sig med sin Daniel och det var ju skoj, tänker jag andra minuten...
 
Dags med andra ord att bestämma sig och ta tag i dagen! Hemma eller borta...?
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0