Sommarlovet firades på F12 terrassen

 
                            
                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sommaravslutning på F12 Terrassen på Fredsgatan 12
 

Jippie!
Jag har sommarlov nu!
S.O.M.M.A.R.L.O.V.
 
En hel sommar med tid att göra det man vill och det ska jag göra. Börjar min
ledighet med några veckor på hemmaplan med avbrott för en weekend i Skåne!
Flyger ner till Cecce och har fått förmånen att umgås med henne en hel helg!
Det pratas om Malmö, Köpenhamn och annat skoj så jag har det bra som ni hör!
 
Som Ångermanländska har mina semestrar oftast tillbringats där där solen knappt
går ner om sommarnätterna med någon vecka utomlands, så Skåne med omnejd är
helt outforskat av mig. Fick en lite försmak i fjol då jag var där några dagar. Känns
nästan lite exotiskt med närheten till Danmark. Snart, snart är jag där!
 
Nej, nu är det dags att börja fixa lite inför midsommaraftonens firande. Vi åker till
min svåger och svägerska och på min lott ligger det att göra en Skagentårta. Mot
räkorna med andra ord!
 
TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER!!
Kram från Ann-Louise ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0