Att se fram emot!

PAPPA & JAG - SOMMAREN 2012 - Avslappnat, okonstlat och skönt
(därav min fina hållning och klädsel)
 
Oj vad jag är trött nu. Kanske beror en del på viss pollenallergi även om denna vår varit en av
de bästa för mig eller kanske på att det går i ett på jobbet just nu eller kanske på att en
närstående är svårt sjuk. Kanske alla tre saker samtidigt är lite för mycket att hantera
egentligen, men man gör det på något vis ändå.
 
FÅRÖ - GOTLAND
 
Snart, snart får jag sommarlov och då ska jag börja med att bara vara. Ta dagen som den kommer,
göra små utflykter på egen hand och vila, vila. Kanske åka en tripp till Skåne. Sen när maken
får semester ska vi resa. Det som vi gillar allra bäst!
 
OIA - SANTORINI - GREKLAND
 
Först till pappa i Ångermanland. Ljusa nätter och en stor trygg famn. Sen Gotland och det
magiska ljuset som bara finns på kalkstensön. Åka runt, besöka loppisar, fotografera och må bra.
Sist blir det Santorini, den svarta ön med alla vita hus. Att uppleva solnedgången i Oia har jag
längtat efter och nu blir det av. Inte meningen egentligen, men maken överraskade mig med resan.
Vi åker ju till Mexico i december och skulle hålla oss på svensk mark i sommar, men efter 20 år
med sommarresor till Medelhavet har det blivit en vana och avkoppling för oss.
 
Men innan dess väntar en hel del som Öppet Hus med antik-tema, friidrottsdagar, utflykter,
rekryteringsintervjuer, informationskvällar, kvalitetsredovisningar, mera möten och avslutningar
men även en del fester och skoj!
 
KRAM ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken fin bild på dig och din pappa ♥

Hoppas det lugnar ner sig snart för dig och att din närstående förhoppningsvis snart är på bättringsvägen, skönt att sommarlovet närmar sig...

Så härligt med flera resor att se framemot. Hoppas de hjälper dig att samla kraft och hitta energin igen!

Kramar Bella

Svar: Tack fina Bella!Hoppas du får en skön försommar också!
Kramar
Ann-Louise

2013-05-28 @ 20:33:03
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Bella

Vilken fin bild på dig och din pappa ♥

Hoppas det lugnar ner sig snart för dig och att din närstående förhoppningsvis snart är på bättringsvägen, skönt att sommarlovet närmar sig...

Så härligt med flera resor att se framemot. Hoppas de hjälper dig att samla kraft och hitta energin igen!

Kramar Bella

Svar: Tack Bella! Gillar den själv, den säger så mycket så jag bortser från hur jag "ser ut" ;-)
Ja man hoppas ju, men cancer är en skitsjukdom...

Längtar som sagt mycket efter ledigt nu, men snart är i där. Dock gillar jag maj bäst nästan och den tar snart slut...hahaha, jag är aldrig nöjd!
Vad ska ni göra i sommar?
KRAM
Ann-Louise

2013-05-28 @ 20:33:19
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Tina

Oroligt när en näestående är sjuk, hoppas allt ordnar sig. Vilken härlig sommar du har framför dig, bara massor av roliga äventyr. Kramisar Tina

Svar: Ja det är inte roligt när man inget kan göra heller. Sommaren blev liksom fullbokad fast man inte tänkte det först! Har du själv några planer? Kram
Ann-Louise

2013-05-28 @ 21:31:42
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0