Mitt enda liv

BROMS Karlaplan - Mysig ny multi-restaurang
Här stannade vi och tog en drink. Vem har sagt att alkoholfritt behöver vara tråkigt?
Sen gick vi vidare till ELVERKET för att äta middag. Så himla bra service från början till slut!
Varierad meny för alla smaker. Jag tog en El-bugare gjord av högrev! Mumsigt värre!
Sen kvällens föreställning. "MItt enda liv" av och med Jonas Gardell. Man både gråter av skratt
och av allvarsamhet att uppblandat med transor, gospelkör och skönsång! Gå och se!
Har sett alla Jonas shower och gillat dem väldigt mycket och honom.
Kvällen avslutades på GODOT med en sista drink. Mysigt ställe med Stockholms läckraste
tapet bakom baren. En storstad naivt målad i svartvitt!
 
 
Alla bilder är tagna med iPhonen, därav kvalitén.
 
 
God kväll!
I lördags var vi och våra vänner iväg på en halvdag på Östermalm. Vi möttes vid 15.30 och skiljdes åt vid tolvsnåret. Målet var Jonas Gardells föreställning på Maxim men innan det hann vi med både drink och mat.
Var en så lyckad kväll och våra restaurang/barval stämde så bra med vad vi ville. Jag var ju tungt medicinerad
och gick loss på alla ställens alkoholfria alternativ vilket visade sig vara mycket trevligt även det. (Nästan godare) Nej, jag gillar ett gott glas vin till maten och en Appletini säger jag aldrig nej till.
 
Nu är det bara fredag kvar att jobba denna vecka och sen brakar det loss med 1:a advent till helgen. Har hunnit pyssla om här hemma lite så det känns ok. Att baka är inte att tänka på med min axel, men nån saffranskaka ska jag nog få ihop till söndag. Och sen till jul måste jag ha mina havrekex om jag sen ska hota nån att baka ut dem åt mig!
 
Ha en fin helg! Är glad att så många tittar in här trots att jag inte bloggat aktivt på så länge.
Ni gör mig glad ♥
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaffe och Mazarin

Ha en skön helg.Kramiz..:)/Agge

2013-11-29 @ 11:53:07
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Postat av: Tina

Härligt med en kväll på stan trots värk. Synd att jag inte bor närmare, hade gärna kommit o bakat havrekex till dig. Önskar dig en riktigt mysig advent o hoppas såklart att du känner dig något bättre. Kramisar Tina

2013-11-30 @ 10:13:45
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0