Jackie Kennedy klänning

 
MItt enda reafynd nu mellan alla helger blev denna mörkt mörkt blå klänning
i Jackie stil. Sitter perfekt och jag älskar att den har trekvartsarm och en fin
båtrundad halsringning.
 
Svårt se på bilderna men den jacquardmönstrad och avskuren med ett svart
band i midjan. Köpte den på MQ för halva priset och är av märket Stockholm.
 
 
Hello!
 
Sista lediga dagen idag innan jobbet drar igång igen innan det är dags för nästa lov.
På något sätt är vårterminen mycket lättare att starta upp för nu går vi mot ljusare tider
och kan beta av vecka för vecka istället för att se det som ett stort sjok. Sitter och
funderar över resor vi vill göra, vart vi vill åka, när och hur. Sommarsemestern -vad vill vi
med den? Lediga långhelger -åka nånstans? Flygbolagen har ju bra nyårspriser just nu
så man blir ju sugen att boka in någon tripp!
 
Har ni planerat in någon resa under våren/sommaren?
 
Önskar er en bra vecka och att arbetet flyter på igen. Rutin är bra (intalar jag mig)!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilket kap du gjort. Klänningen är bara så fin. Själva planerar vi en resa till Italien i påsk. Kramisar Tina

Svar: Tack Tina! Såg att Ulrika på Tv 4 Nyheterna hade en likadan igår i tv! Kul!Härligt med Italien, ett favoritresmål hos mig med, gärna Toscana!
Kramar
Ann-Louise

2014-01-10 @ 18:14:56
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0