Längtar bort....



I dag är ingen bra dag. Jag vill bara bort från allt känns det som just nu. Ta en time out och känna efter. Inte likt mig att vara sån, kanske är det hösten som får mig att känna så, kanske något annat?

Därför kommer mitt inlägg idag att bli väldigt kort och tråkigt och jag ska göra allt för att samla krafter igen och komma tillbaka som mitt gamla jag igen. Hoppas det inte tar allt för lång tid för just nu är det inte kul.

Tror många känner igen sig då jag läser hos andra att man stressar, saknar och känner en viss tomhet. Funderar över varför man gör saker, för vem och vad vill man egentligen.

Önskar er en fin kväll och hoppas ni mår bra. Nu ska jag krypa upp i soffan och låta Idol roa mig en stund iallafall.

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: jessi

Jag känner igen det, hade såna dagar häromveckan, jobbigt med när det gick över så var jag ännu gladare än innan. Jag hoppas att du får ny kraft och energi. Vill ju att du ska må bra vännen! Vi kan åka någonstans över dagen du o jag! Visst vore det roligt! Jag kan kolla om det finns något erbjudande på ryanair, om inte så dyker det upp när som helst!



Stor kram till dig nu och sen när vi ses om par veckor så får du en riktig äkta bamsekram!

2009-09-23 @ 19:40:22
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kollade och det finns just nu gratis biljetter till några få ställen. bla till bryssel! Kolla in på ryanairs hemsida! med visa tilläget skulle det kosta oss två 220kr tillsammans! vi kan åka över dagen eller sova över en natt! Hihii vilket skoj äventyr eller hur! Behöver inte åka till bryssel om du trött på stället, fanns några till ställen, men ej så sugen på Riga var ju där i våras. Om vi sover över får det blir över en helg, kan ta en dag ledigt men helst inte mer för har ju redan några!



Kolla in o meddela om du är sugen på något ställe! Resorna gäller from början av oktober till början december!



KRAM

2009-09-23 @ 19:54:01
Postat av: Therese

Hej vännen.. Jag förstår precis hur du känner och kan bara säga att det är helt okej att inte alltid vara på topp.. Lyssna på dina känslor, tankar och försök ta fram något bra ur det dåliga och hitta DIN fantastiska gnista som du sprider med sådan fantastisk glädje i din blogg...

Skickar en varm kram till dig och en massa uppåtpuffar.. Ta hand om DIG och lyssna på vad DU behöver för att må bra!!

2009-09-23 @ 20:32:31
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tråkigt att du känner dig så, hoppas det vänder.

Tänk positivt :o)



Kram

2009-09-23 @ 20:35:14
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Så tråkigt att läsa att du inte mår bra, hoppas verkligen att det vänder för dig snart. Livet går ju upp och ner, men det är aldrig roligt att vara på botten där det mesta känns jobbigt och man inte känner någon gnista. Hoppas du snart kan känna glädje igen och att krafterna kommer tillbaka till dig fort...



Många kramar Bella

2009-09-23 @ 21:20:06
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Känner verkligen igen mig i ditt inlägg. Man vill egentligen att humöret skall vara på topp och bloggen inspirerande. Men ibland är livet inte som man själv vill. Jag hoppas att både du, jag och många andra kommer må bättre snart.



Många kramar

2009-09-23 @ 21:39:51
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Skulle också behöva en STOR time-out:(



Sköt om dig!!

2009-09-23 @ 21:52:59
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0