Delikatessen


ICA i Liljeholmens Centrum är något utöver det vanliga vill jag påstå.
De har allt man kan önska sig, både vanligt och ovanligt och ett stort
sortiment specialvaror. I går var det deras delikatessdisk som fick besök
av oss som smått dreglande valde mellan godsakerna till vår Schlagersupé.



Valet föll på Baby Back Ribs, Lammspett, Vinbladsdolmar och Grillad kycklingfilé
med Hickorysmak. Lite utav varje som vi sen åt med en god sallad, Tsatsiki och
Parmesanost. I glaset - vår röda favorit Basilisk. Måste jag säga att det var gott?!



God kväll!!

Helgen har varit skön. Lördagen blev mysig med Secondhandfynd, hockeymatch,
go'middag, bokning av semesterresa! och Mello. Idag söndag har jag promenerat
i solen, tvättat och umgåtts med dottern. Har en skön känsla i kroppen då jag vet
att jag är ledig en hel vecka till! Verkar som om jag har tur med vädret med :-)

Hur har er helg varit??
Kramar

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Låter som du har haft det i helgen,

en härlig blandning :)



Vi har haft det bra också, men nu har jag blivit så förkyld men tack och lov är Colin mycket bättre.



Stor kram!

2012-02-26 @ 20:26:50
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0